Kirje käsityöalaa opiskelevalle

31.10.2021

Hei sinä käsityön opettajaksi opiskeleva,

onnittelut hienosta koulutusalan ja tulevan ammatin valinnasta! Käsityön opettajana ja käsityöalalla työskenteleminen on taitolaji, jossa saa käyttää runsaasti omaa luovuuttaan ja saa mukavasti onnistumisen kokemuksia. Yhteistyössä on voimaa tälläkin saralla ja siksi kannattaa seurata oman pedagogisen ammattiliiton toimintaa, aktivoitua ja liittyä jäseneksi jo opiskeluaikana.

Tekstiiliopettajaliiton jäsenyys on opiskelijalle maksutonta ja meillä on uuden upean haalarimerkin kunniaksi liittymistarjous alan opiskelijoille: kun liityt jäseneksi, saat kaupan päälle haalarimerkin.

Tämän päheän haalarimerkin suunnittelun takana ovat Tekstiiliopettajaliiton entiset hallituksen jäsenet Sanni Kettunen ja Hanna Pötsönen.

Jos olet jo opiskelijajäsen ja haluat haalariesi lahkeeseen vihreää voimaa, saat haalarimerkin itsellesi postimerkin hinnalla. Ota yhteyttä järjestösihteeriin (toimisto@tekstiiliopettajaliitto.fi) ja saat häneltä maksuohjeet.

Jäsenedut ja sekä lisää tietoa liitosta löydät kotisivuiltamme https://www.tekstiiliopettajaliitto.fi

Seuraa meitä myös somessa!

Opiskelun iloa ja väriä syksyyn

terveisin Minna Hankala-Vuorinen

puheenjohtaja@tekstiiliopettajaliitto.fi