Liitto hakee uutta järjestösihteeriä

30.9.2019

Tekstiiliopettajaliitto hakee vakituiseen työsuhteeseen järjestösihteeriä.

Järjestösihteeri palkataan 1.1.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan.  Järjestösihteerin tehtäviin haetaan omatoimista, vastuuntuntoista,  järjestöasioista kiinnostunutta henkilöä. Työ on itsenäistä: viikossa on yksi toimistopäivä (liiton toimisto  sijaitsee Akava-talossa), etätyöskentelyn mahdollisuus on muilta osin   olemassa. Järjestösihteerin työaika on 60 tuntia / kk (n. 15 tuntia / vko), tehtävän palkka on 784 € / kk (Järjestösihteeri saa lisäksi luontoisetuna 10 lounaslippua/kk).

Vapaamuotoiset hakemukset yhteystiedoilla toimitetaan 1.11.2019 mennessä liiton  sähköpostiin  toimisto@tekstiiliopettajaliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Tekstiiliopettajaliiton puheenjohtaja  Minna Hankala-Vuorinen:
puheenjohtaja@tekstiiliopettajaliitto.fi