MUISTA: ehdota vuoden käsityönopettajaa ja hae stipendit 30.4. mennessä!

25.4.2020

Tekstiiliopettajaliitto valitsee vuosittain vuoden käsityönopettajan jäsenistöstään. Ennen ehdotukset ovat tulleet jäsenyhdistyksiltä, mutta tästä vuodesta eteenpäin jokainen liiton jäsen voi ehdottaa omasta mielestään sopivaa ehdokasta. Eli juuri sinä, liiton jäsen, voit antaa oman ehdotuksesi!

Ehdota vuoden käsityönopettajaa tästä!

Kevät on koulujen päätöksen aikaa ja on aika palkita ansioituneita oppilaita. Tekstiiliopettajaliitto jakaa vuonna 2020 yhteensä 10 kpl 50 euron suuruisia stipendejä ansioituneille peruskoulun päättöluokkalaisille sekä lukiodiplomin tekijöille. Näillä stipendeillä halutaan kannustaa oppilasta jatkossakin käsitöiden pariin ja palkita onnistuneesta koulutyöstä käsitöissä. Stipendin saajaksi voi ehdottaa motivoitunutta, ahkeraa ja taitavaa käsityöntekijää tai oppilasta, joka on luova tai toiminnallaan muut huomioon ottava.

Hae stipendiä peruskoulunsa päättävälle täältä!

Hae stipendiä lukiodiplomin tekijälle täältä!

Toimi heti, sillä lomakkeet vuoden käsityönopettajan ehdotukselle ja stipendihakuun sulkeutuvat torstaina 30.4.!