Postilakko viivästyttää jäsenlehden toimituksia - alennettuja jäsenmaksuja voi hakea vielä tammikuussa

23.11.2019

Uusin Tekstiiliopettaja (4/2019) on jo ilmestynyt, mutta sen toimitukset ovat viivästyneet Postin lakon vuoksi. Lehdessä on ohjeet alennetun jäsenmaksun hakemiseksi ja jäsentietojen päivittämiseksi.

Koska lakko näyttää viivästyttävän lehden toimitusta merkittävästi, voi alennettua jäsenmaksua poikkeuksellisesti hakea vuodelle 2020 vielä tammikuun loppuun asti eli 31.1.2020 mennessä.

Alennettuun jäsenmaksuun ovat oikeutettuja työttömät, eläkeläiset, perhevapaalla ja äitiyslomalla olevat, sivutoimisesti (alle 9h/vko) työskentelevät, osa-aikaeläkeläiset ja osatyökyvyttömyys-eläkeläiset. Alennettu maksu myönnetään kalenterivuodeksi kerrallaan (poikkeuksena eläkeläiset) ja alennusta anotaan jäsentietolomakkeella joulukuun loppuun mennessä. Jäsenmaksua ei voida alentaa kesken kalenterivuoden eikä takautuvasti.

Alla Tekstiiliopettajan numerossa 4/2020 ilmestyneet ohjeet jäsensivujen käyttöön:

Sähköisen jäsentietolomakkeen päivittäminen

Arvoisa jäsen,

pyrimme liitossa siihen, että sähköpostia käyttävillä jäsenillämme kaikki jäsenasiat hoituisivat yhtä sähköistä kanavaa pitkin. Haluamme näin taata jäsenille mahdollisimman nopean palvelun ja samalla selkeyttää järjestösihteerin työtä.

Näillä ohjeilla pääset kirjautumaan jäsensivuille päivittämään omat yhteystietosi sekä anomaan alennettua jäsenmaksua. Samalla voi ottaa käyttöösi liiton jäsenedut ja tutustua vain jäsenille tarkoitettuun materiaaliin.

Jos et ole ilmoittanut liittoon sähköpostiosoitettasi tai sinulla on ongelmia kirjautumisessa, ota yhteyttä: toimisto@tekstiiliopettajaliitto.fi

1. Sivuilla www.tekstiiliopettajaliitto.fi valitse Jäsensivut oikeasta yläkulmasta.
2. Jäsensivuille kirjautuessa käyttäjätunnuksesi on liitolle antamasi sähköpostiosoite. Salasana on luotu ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Tarvittaessa pystyt tilaamaan uuden salasanan unohtuneen tilalle tai luomaan uuden.
3. Jäsensivuilla valitse välilehti Päivitä jäsentietosi. Seuraa sivun ohjeita.