Sinustako uusi järjestösihteeri?

1.11.2022

Tekstiiliopettajaliitto TOL ry hakee vakituiseen työsuhteeseen järjestösihteeriä. Järjestösihteerin tehtäviin kuuluvat muun muassa liiton maksuliikenteen hoitaminen ja kirjanpidon valmistelu, jäsenrekisterin ylläpito, viestintä ja tiedottaminen sekä asioiden valmistelu yhdessä hallituksen kanssa, hallituksen kokouksissa ja liittokokouksissa sihteerin tehtävien hoitaminen.

Järjestösihteeri palkataan 1.1.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan. Järjestösihteerin tehtäviin haetaan omatoimista, vastuuntuntoista, järjestöasioista kiinnostunutta henkilöä. Työ on hyvin itsenäistä. Liiton toimisto sijaitsee Akava-talossa ja etätyöskentely on mahdollista. Toimistolla pitää käydä säännöllisesti. Järjestösihteerin työaika on 40 tuntia / kk (n. 10 tuntia / vko), tehtävän palkka on 500 € / kk (Järjestösihteeri saa lisäksi luontoisetuna 10 lounaslippua/kk). Koeaika on 6 kuukautta.

Työ edellyttää digitaalista- sekä sosiaalisen median osaamista, itseohjautuvuutta ja asiakaspalveluhenkisyyttä.
Järjestösihteerin työstä saat perspektiiviä käsityön opetusalalle sekä mittavaa kokemusta järjestötyöstä. Työyhteisönäsi toimii liiton hallitus, jossa on laajan käsityön opetusalan kokemuksen omaavia henkilöitä.
Vapaamuotoiset hakemukset yhteystiedoilla toimitetaan liiton puheenjohtajan sähköpostiin 22.11.2022 klo 18 mennessä puheenjohtaja@tekstiiliopettajaliitto.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa Tekstiiliopettajaliiton järjestösihteeri Anna Rantamäki, toimisto@tekstiiliopettajaliitto.fi tai 040 589 8334 sekä Tekstiiliopettajaliiton puheenjohtaja Minna Hankala-Vuorinen puheenjohtaja@tekstiiliopettajaliitto.fi tai 050 3281058

Haastattelut toteutetaan etänä viikolla 47.