Suomen Kädentaidot 2019 messujen some-kilpailu

2.8.2019

Mieleenpainuvin koulukäsityö

Pyyhkiikö vohvelipyyhkeelläsi edelleen hyvin tai heitätkö vielä makoisat löylyt itse tekemälläsi löylykauhalla? Oletko saanut suuria onnistumisen kokemuksia vai eikö oikein sujunut?

Ota kuva jostain merkittävästä koulukäsityöstäsi, kerro sen tarina ja julkaise se kuvan kanssa Instagramissa. Palkintoina jaetaan lippuja Suomen Kädentaidot 2019 –messuille Tampereelle. Jaossa on 10x2 lippua.

Jokaisena messupäivänä Idealavalla näytetään raadin valitsemia kuvia ja tarinoita. Lisäksi palkitut tarinat ja kuvat pääsevät Tekstiiliopettaja-lehteen. Käsityön materiaaleilla tai tekniikoilla ei ole merkitystä, kunhan kyseessä on koulukäsityö.

Säännöt:

· Kilpailuun osallistutaan Instagramissa.

· Kilpailuun osallistujat antavat luvan kuviensa ja tarinoidensa käyttöön kilpailunjärjestäjien some-kanavilla, messuilla ja Tekstiiliopettaja-lehdessä.

· Instagram ei ole mukana kilpailussa.

· Kilpailuaika on 1.8.–1.10.2019. Kuvat ja tarinat tulee olla julkaistuna omalla Instagram-tilillä ja merkattuina #-merkinnöillä: #koulukäsityö2019, #suomenkädentaidot2019, #tekstiiliopettajaliitto

· Kilpailuun osallistutaan kuvalla ja tarinalla omasta koulukäsitöistä. Käsityö voi olla tekstiilityön tai teknisen työn tuotos. Käsityö voi olla myös keskeneräinen.

· Kilpailuun voi osallistua vain yhdellä kuvalla ja tarinalla.

· Tarinassa kerrotan, miksi valittu koulukäsityö on mieleenpainuvin.

· Sanamäärä on max. 100 sanaa.

· Palkintoina jaetaan messulippuja 10 x 2 kpl.

Valintakriteerit:

o Raati lukee kaikki tarinat, jotka on julkaistu osallistumisajan puitteissa.

o Raati koostuu Tekstiiliopettajaliiton (TOL) hallituksen jäsenistä.

o Voittajiksi valitaan ne tarinat, joista välittyy parhaiten käsityön tekemisestä ja tuotoksesta syntyneet kokemukset ja merkitykset.

o Kilpailussa on sijaa huumorille.