Tekstiiliopettajaliiton Minietäsyyspäivät 2020

31.10.2020

Kuluvana vuonna Syyspäivät oli tarkoitus järjestää Lahdessa Kätevä ja tekevä -messujen yhteydessä teemalla Vintagesta virtuaaliin. Messujen peruuntumisen ja koronaepidemian kiihtymisen johdosta myös livesyyspäivät peruttiin. Kiitos kaikille Lahden paikallisyhdistyksessä, olitte suunnitelleet ja valmistelleet mielenkiintoiset ja tapahtuman täyteiset messut!

Käy syyspäivien sivuilla hakemassa vinkit syksyisiin käsitöihin ja oppitunteihin.

Eurokankaan materiaalia yrittäjyyskasvatuksesta sekä koululaiskilpailun tuotoksia

Yrittäjyyskasvastus on opetussuunnitelman yksi laaja-alainen osa. Käsityökasvatus on oiva linkki tutustua yrittäjyyteen. Eurokangas 75 vuotta -juhlavuoden dokumentti johdattelee mainiosti aiheeseen.

Felt Faction

Tutustu Felt Factioniin yrityksenä. Sivustolta löytyy myös Elinan ihania materiaaleja, joita voi tilata itselleen tai opetuskäyttöön. Pääset myös katsomaan opetusvideon hauskoihin huopakukkiin.

Ihana-lehti

Ihana-lehti tarjoaa opettajille tunnille vietäväksi ohjevideon syksyyn sopiviin makrame-lyhtyihin. Tehtävä sopii mainiosti kestävän kehityksen teemaan.