Vuokra-asunto tarjolla / VUOKRATTU

20.2.2019

Mannerheimintie

Tekstiiliopettajaliitto TOL ry etsii vuokralaista Mannerheimintien yksiöön. Asunnon pinta-ala on 26,5 neliötä (1hh+kk+kph). Asuntoon kuuluu myös kellarikomero. Talo on rakennettu vuonna 1941. Asuntoon tehdään kunnostustöitä maaliskuun aikana, ja asuntoon on mahdollista muuttaa huhtikuun alusta.

Vuokran suuruus on 750€. Takuuvuokra on kahden kuukauden vuokra ja asukkaan tulee ottaa kotivakuutus. Vuokralaisen luottotiedot tarkistetaan. Toivomme, että asukas olisi päätoiminen opiskelija. Valinnassa ensisijalla ovat liiton jäsenet ja alan opiskelijat. Asuntoon on mahdollista päästä tutustumaan etukäteen, ole tällöin yhteydessä liiton toimistoon.

Laita vapaamuotoinen hakemuksesi osoitteeseen toimisto@tekstiiliopettajaliitto.fi Vastaamme myös mielellämme kaikkiin asuntoa koskeviin kysymyksiin.

Järjestösihteeri Saara Tahvanainen 040 589 8334

Minna Hankala-Vuorinen