Opiskelija! Liity jäseneksi ja saat haalarimerkin!

1.9.2021

Ilouutisia opiskelijajäsenillemme ja alan opiskelijoille: teetimme uusia haalarimerkkejä! Tämän päheän haalarimerkin suunnittelun takana ovat Tekstiiliopettajaliiton entiset hallituksen jäsenet Sanni Kettunen ja Hanna Pötsönen.

Uuden upean haalarimerkin kunniaksi pistämme pystyyn liittymistarjouksen alan opiskelijoille: kun liityt jäseneksi, saat kaupan päälle haalarimerkin. Viime syyskokouksessa päätetty maksuton opiskelijajäsenyys astui vuoden alussa voimaan, joten tämä lysti on sinulle täysin ilmaista!

Jos olet jo opiskelijajäsen ja haluat haalariesi lahkeeseen vihreää voimaa, saat haalarimerkin itsellesi postimerkin hinnalla. Ota yhteyttä järjestösihteeriin (toimisto@tekstiiliopettajaliitto.fi) ja saat häneltä maksuohjeet.