Senioriklubi

Tekstiiliopettajaliiton senioriklubi

Mikäli haluat saada postia Tekstiiliopettajaliiton senioriklubin toiminnasta, ilmoita nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostisi helena.k.ekberg@gmail.com tai puhelimitse 0440363646.

Senioriklubi on Liiton eläkeläisille tarkoitettu virkistystoimintaa harjoittava epävirallinen kerho. Toimimme etupäässä pääkaupunkiseudulla. Teemme retkiä museoihin, taidenäyttelyihin ja muihin mielenkiintoisiin kohteisiin. Kaikkien kohteiden jälkeen istumme juttelemaan läheiseen kahvilaan. Joskus käymme syömässä lounasta yhdessä.

Pyrimme toimimaan mahdollisimman kevyellä organisaatiolla ja pienellä työllä. Toimimme ilman rahallista tukea omakustanteisesti. Hommat hoidetaan talkootyönä yhteisvoimin. Voit tulla mukaan koska vain sinulle sopii, vaikka vain kerran vuodessa. Voit ottaa mukaan ystävättären tai vaikka aviomiehen.

Yleensä ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Päätä vaikka viime hetkellä. Jos ilmoittautuminen tarvitaan, siitä mainitaan e-kirjeessä.

Kaikenlaiset toiveet ja ehdotukset otetaan ilomielin vastaan. Myös apua organisoinnissa tarvitaan, jotta työ ei muodostu kenellekään liian suureksi.

Tervetuloa tapaamaan vanhoja ystäviä!

Helena Ekberg
helena.k.ekberg@gmail.com