Liitto jakaa yhdistysavustuksia koulutus- ja tapahtumatoimintaan

8.2.2020

Liitto jakaa tänäkin vuonna yhdistyksille rahaa vuoden teemaan sopivaan koulutuksen tai toiminnan järjestämiseen. Tekstiiliopettajaliiton vuoden 2020 teema on "Käsityöllä kestävän tulevaisuuden osaajia".

Hakemusten perusteella jaettavaa koulutusrahaa on yhteensä 1000 euroa. Avustus on enimmillään 300 € yhdistystä kohden ja se maksetaan joulukuussa toteutuneiden kuittien perusteella.

Hakemukset osoitetaan sähköpostitse järjestösihteerille elokuun loppuun mennessä. Hallitus päättää avustusten saajista syyskuun kokouksessa.

Hakemuksesta tulee ilmetä seuraavat asiat:

1. Millaista koulutusta/toimintaa yhdistyksenne kokee tarvitsevansa? Miksi?
  2. Millä tavalla koulutus/toiminta voisi hyödyttää muitakin Tekstiiliopettajaliiton jäseniä tai alueenne muitakin käsityönopettajia? Miten toimintavuoden teema tulee toiminnassa esille?
  3. Tapahtuman budjetti ja haettavan avustuksen määrä (kaikkia koulutuksen/toiminnan kuluja ei välttämättä korvata).
  4. Oletettu osallistujamäärä.
  5. Koulutuksen sisältö ja aikataulusuunnitelma.

Viime vuonna Etelä-Hämeen tekstiiliopettajat saivat avustusta, jonka avulla käynnistettiin RETEE-hanke. Lue lisää projektin blogista sekä uutisesta.