Uusi järjestösihteeri esittäytyy

27.10.2023

Hei! Olen Tekstiiliopettajaliiton uusi järjestösihteeri Reespu Raittila. Aloitin työt Tekstiiliopettajaliitossa lokakuun 2023 alkupuolella.

Työhöni kuuluu mm. jäsenrekisterin ylläpito, tiedotusta ja hallituksen sihteerinä toimiminen. Pikkuhiljaa otan myös somea ja kotisivuja haltuun sekä sukellan toimistolle kertyneiden papereiden ja tavaroiden setvintään.

Välillä vietän toimistopäivää liiton toimistolla Akava-talolla, mutta useimmiten teen töitä etänä kotonani Järvenpäässä. Loppuvuoden ajan työskentelen lähinnä keskiviikkoisin ja perjantaisin. Minuun voi törmätä marraskuussa Suomen Kädentaidot -messuilla ja tammikuussa Educassa.

Saat minut kiinni sähköpostilla toimisto (ät) tekstiiliopettajaliitto tai puhelimitse 040-7649678.

Olen valmistunut käsityönopettajaksi vuonna 2020. Kiinnostuksen kohteeni on etenkin käsitöiden ja tunnetaitojen yhdistäminen. Osa-aikaisen järjestösihteerin tehtävän lisäksi aikani kuluu pikkutaaperoani hoitaen sekä Lasten ja nuorten tunnetaito-ohjaajan koulutuksessa. Välillä ehdin sentään tarttua neulepuikkoihin tai suunnata käsityöiltamiin herättelemään käsityöinnostusta.

Kuva Reespu Raittilasta